باران گل رز رنگین کمان است

باران گل رز رنگین کمان است

تا به حال گلهای رنگین کمان را شخصاً دیده اید؟ خوب ، من دارم و می توانم بگویم که حتی از نظر شخصی از تصاویر خنک تر است. با یک نگاه به این گلهای زیبا ، من فقط باید بدانم که چگونه این کار انجام شده است! باید بدانم که آیا هر گلبرگ رنگ متفاوتی دارد و با دانش اولیه من در زمینه مخلوط کردن رنگ ، چگونه آنها کاملاً تزریق می شوند تا در نهایت قهوه ای نشوند؟


برای اینکه کنجکاوی خود را برآورده کنم ، با یک باغبان آموزش دیده صحبت کردم ، که روند تزریق ساقه را برای من توضیح داد.

فرآیند تزریق ساقه گل رز رنگین کمان گلهای رز تازه ساقه را با دست از مزارع چیده و به محل کار مخصوص کنترل دما می رسانند ، جایی که سایر باغبانان آموزش دیده گلهای رز را برای فرآیند تزریق آماده می کنند. پس از آماده شدن ، گل رز ها در ماده ای منحصر به فرد (** مخفی **) قرار می گیرند که ترکیبی از آب و رنگ های طبیعی است. گل رز به همان روشی که آب را جذب می کند ، به آرامی ماده طبیعی را جذب می کند. متخصص باغبانی نسبت ساقه به ماده را به دقت مشخص می کند تا هر گلبرگ رنگ خاصی دریافت کند. این امر منجر به پخش شدن رنگهای مختلف در سراسر 60 گلبرگ گل رز می شود. پس از اتمام روند ، گلهای رز باید خنک شده و برای حمل و نقل خشک شوند. هنگامی که مشتری گل رز را دریافت کرد ، باید آن را در آب و غذای مخصوص گل قرار دهد ، و گل رز از روند حمل و نقل دوباره زنده می شود.


هنوز کنجکاو هستید؟ در اینجا چند واقعیت جالب در مورد رزهای رنگین کمان ما آورده شده است! حقایق جالب درباره گل رز رنگین کمان - تمام مراحل تزریق تقریباً 8 ساعت طول می کشد - فقط گل های رز انتخاب شده قابل تزریق هستند ، این گل رزها باید بتوانند خیلی سریع پس از حمل مجدد آب بدن خود را از دست بدهند. - تولید این گل سرخ ها به یک محیط کاملاً کنترل شده دما نیاز دارد تا ماده بتواند از ساقه عبور کند. - چندین سال تحقیق و توسعه طول کشید تا متخصص باغبانی این روند را کامل کند.

نویسنده :مهدی نیک کار هرگونه کپی براداری از این نوشته باذکر منبع: سایت گلفروشی اینترنتی موژان  و نام نویسنده بلامانع میباشد .