پشت صحنه در رژه گل رز

پشت صحنه در رژه گل رز

به محض ورود به کالیفرنیای آفتابی (اما خنک) ، اولین سفارش کاری ما به سمت سایت تزئینات بود تا از پشت صحنه مراحل ساخت شناور دیدن کنیم. چه راهی بهتر برای زنگ زدن در سال نو با جشن شناورهای گل پوشیده از قدمت بیش از یک قرن؟ قطعاً بیشتر از گلاب است.


دوره قبل از رژه با جادوی شناور سازی همراه بود - و شما باور نمی کنید که چقدر زمان ، تلاش و توجه به جزئیات برای هر یک از اجزای رژه گل رز است. بر این اساس ، موژان بیش از 1120 ساعت کار برای تزئین وسایل نقلیه خود در رژه گل رز انجام می دهد. در این سال شش وسیله نقلیه تاریخی وجود داشت - یکی برای شهردار ، تورنمنت رزهای رئیس جمهور ، گرند مارشال و غیره. هر کدام با تقریباً 20 نوع مختلف گل و ساقه تزئین شده و - این را دریافت کنید .


من و مقاله فرصتی داشتیم تا با چند فشار نهایی به وسیله وسیله نقلیه رئیس جمهور کمک کنیم ، اما قسمت عمده "سنگین وزنه برداری" را به متخصصان واگذار کردیم. در عوض ، ما صدها گل جشن را به حاضران اهدا کردیم. آیا این گل های رز اورگان زرق و برق دار نیستند؟


یکی از مورد علاقه های من وسیله نقلیه مارشال بزرگ بود - شامل انواع مختلفی از حدود 1200 گل بود. ما شاهد بودیم که یک تیم با استعداد از گل فروشان موژان ، وسیله نقلیه را از نزدیک تزئین می کنند ، آخرین مرحله اضافه کردن حلقه های المپیک پوشیده از گلهای گیاهان به افتخار لوئیس زمپرینی فقید است.


نویسنده :مهدی نیک کار هرگونه کپی براداری از این نوشته باذکر منبع: سایت گلفروشی اینترنتی موژان  و نام نویسنده بلامانع میباشد .