گل رز مناسب بدهید و از چسب مصنوعی گلدار خودداری کنید

گل رز مناسب بدهید و از چسب مصنوعی گلدار خودداری کنید

 

 

  از زمان کتاب مقدس برای انتقال پیام به گیرندگان از گل و گیاه استفاده می شده است. با این حال ، زبان فعلی گلها ، که به عنوان فلوریوگرافی شناخته می شود ، در زمان ویکتوریا محبوبیت گسترده ای پیدا کرده است و از همان معانی هنوز هم استفاده می شود. به طور کلی ، گل های رز پیامی از عشق را منتقل می کنند ، اما رنگین کمانی از سایه ها برای انتخاب ، و هر رنگی که معنای خاص خود را دارد ، مطمئن شوید که قبل از انتخاب شکوفه ها ، گل های مختلف انواع گل رز را به دقت در نظر بگیرید تا از گل مصنوعی جلوگیری شود پاس

رز های قرمز


برای دانستن معنی ارسال یک دسته گل رز قرمز به فرد ، لازم نیست چیزی در مورد زبان گل بدانید. هیچ گل دیگری مانند گل سرخ قرمز عشق واقعی را منتقل نمی کند. سایه قرمز مایل به قرمز بلافاصله تصاویر یک زن و شوهر عاشقانه عاشق را تداعی می کند. گل سرخ یکی از جهانی ترین نمادهای عشق در سراسر جهان است. آنها به هر زبانی می گویند "دوستت دارم

 رنگ صورتی


در حالی که معنای گل رز صورتی به اندازه سایه های رنگ قرمز است ، گل رز صورتی به طور کلی قدردانی ، لطف ، تحسین و شادی را به شما منتقل می کند. این انتخاب عالی گل برای یک مادر جدید یا یک فارغ التحصیل ویژه است. گلهای رز عمیق یک روش دوست داشتنی برای تشکر از شما برای حمایت از افرادی مانند دستیار ، منشی یا ارائه دهنده مراقبت از کودکان است. سایه های روشن تر صورتی پیام دلسوزانه تری دارند و آنها را به گزینه ای ایده آل برای ارسال به دوستی که بیمار یا غمگین است تبدیل می کند.


 گل های رز نارنجی نشان دهنده اشتیاق و اشتیاق است. یک دسته گل به این رنگ پررنگ پیام هیجان و فریبی را برای آنها ایجاد می کند و آنها را به عنوان گزینه ای برای یک عشق جدید انتخاب می کند. آنها عاشقانه را بدون پیامدهای بالقوه طاقت فرسای گل سرخ منتقل می کنند ، اگر شما فقط چند ماه با گیرنده قرار ملاقات گذاشته اید و هنوز کلمه "L" را نگفته اید ایده آل است.

 رنگ زرد


اگر پتانسیل عشق طولانی مدت را مشاهده کردید ، جرات ارسال گل های زرد را ندارید ، که می گوید شما از ماندن در منطقه دوست خوشحال هستید. گلهای رز با آفتاب نشان دهنده دوستی است و تنها رنگ گلهای رز است که هیچ معنای عاشقانه ای با آن ارتباط ندارد. این یک انتخاب مطمئن برای روحیه دادن به دوستی است که در بیمارستان است یا حمایت از خواهرتان بعد از یک جدایی نابسامان.


سفید

گلهای رز سفید نمادی از بی گناهی و خلوص است ، و آن را به انتخاب محبوب عروسها برای استفاده در دسته گل عروس و دکوراسیون عروسی تبدیل کرده است. گلهای رز سفید رنگ شکوفائی عالی برای ارسال یک زوج تازه نامزد شده برای تبریک گفتن است. این همچنین بهترین انتخاب رنگ برای پدران برای ارسال دختران است تا آنها در روز ولنتاین احساس خاصی کنند و یا یک موفقیت اخیر را جشن بگیرند.

علاوه بر این ، گلهای رز سفید نشانگر احترام است ، که آنها را به یک انتخاب مناسب برای فرستادن کسی در پی مرگ یکی از عزیزان خود نشان می دهد تا همدردی و احترام شما را نسبت به این ضرر نشان دهد. یک دسته گل رز سفید می گوید: "من به تو فکر می کنم" و روشی ظریف و متفکرانه برای ابراز تسلیت در صورت لغو کلمات است.

نویسنده :مهدی نیک کار هرگونه کپی براداری از این نوشته باذکر منبع: سایت گلفروشی اینترنتی موژان  و نام نویسنده بلامانع میباشد .