گلها تا چه مدت می توانند بدون آب باقی بمانند؟

گلها تا چه مدت می توانند بدون آب باقی بمانند؟
 بهترین نکات مراقبت از گل ...
هر کس دوست دارد گل های تازه در خانه خود داشته باشد ، اما هنگامی که دسته گل دیگری که دریافت کرده اید پس از چند روز شروع به پژمردن کند ، می تواند یک دردسر واقعی باشد.  حتی اگر هوا گرم باشد - خصوصاً بدون تهویه مطبوع مرکزی -  نگه داشتن گلهایتان بسیار دشوارتر است.
بنابراین ، چه مدت گلها می توانند بدون آب بمانند؟  محیط ایده آل برای دسته گل های مورد علاقه شما چیست؟  واقعاً به چه مقدار غذای گل نیاز دارید؟  در زیر ، ما به این سواالات و موارد دیگر پاسخ می دهیم تا به شما کمک کنیم بهترین مراقبت های ممکن را برای گل های خود ارائه دهید:
گلهای بریده شده را در یخچال قرار دهید
هیچ کس یک شب از زیبایی دسته گل های شما تعجب نمی کند ، بنابراین آنها را در یخچال قرار دهید!  مانند
قرار دادن میوه ها و سبزیجات در یخچال ، آنها را تازه تر نگه می دارد ، در مورد گل های شما نیز همینطور.  به این فکر کنید - گل فروشی ها تمایل دارند گل های خود را در یخچال های بزرگ ذخیره کنند ، پس چرا همان ایده برای شما مناسب نباشد؟  ناحیه ای از یخچال خود را تمیز کرده و دسته گل خود را تا چهار روز بیشتر بدون هیچ پژمردگی و آسیبی نگه دارید .
نیاز گل های خود به آب را شناسایی کنید
مطمئن نیستید چه مدت گل می تواند بدون آب بماند؟  درک نیازهای نوع گل خاص خود می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از مدت زمانی که می توانید با آن دسته گلی که از گل فروشی های محلی خود انتخاب کرده اید بگردید ، کار آمد باشد . دکتر استیت اظهار داشت که اکثر گلها به محض بریدن شروع به ریزش می کنند ، اما برخی از آنها بیشتر از گلهای دیگر در خارج گلدان دوام می آورند.  به عنوان مثال ، خشخاش ها حساس هستند و اگر بلافاصله در آب قرار نگیرند ، ممکن است فقط یک ساعت دوام بیاورند.  گل رز بدون
آب چقدر می تواند باشد؟  تحقیقات می گوید آنها می توانند بدون آب دو ساعت دوام بیاورند تا زمانی که عوامل محیطی مانع ایجاد نشود.
یک سکه مسی در گلدان قرار دهید
مس یک ماده ضد باکتری شناخته شده است و باکتری های تکثیر یافته در آب در تجزیه گل های شاخه بریده نقش دارند.  به سادگی قرار دادن یک سکه مسی در گلدان ، از گل ها در برابر برخی از باکتری ها محافظت می کند و آنها را برای مدت بیشتری تازه نگه می دارد.  با جفت شدن این روش با یخچال ، گلهای شما روزها تازه و شاداب می مانند .
از کل بسته غذایی گل استفاده نکنید
اگر دسته گل شما همراه با یک بسته غذایی است ، یک باره از آن استفاده نکنید.  هر بار که آب را عوض کردید ، کمی بیشتر بپاشید. این غذای گل معمولاً از شکر ، یک اسیدی کننده و سفید کننده تشکیل شده
است.  اگر دسته گل شما با غذای گل نبود ، هرگز نگران نشوید!  خودتان می توانید با کمی شکر ، آب مرکبات و سفید کننده درست کنید.
فقط با کمی تعمیر و نگهداری ، گل های شما کاملاً جدید به نظر می رسند و به شما اجازه می دهد روزهای بیشتری را که می توانستید تصور کنید از آنها لذت ببرید!
شاخه گل را در معرض نور مستقیم قرار ندهید
در حالی که گلهای شما به کمی نور آفتاب نیاز دارند ، ما تمایل داریم مقدار لازم را بیش از حد ارزیابی کنیم  آنها دیگر به طور فعال رشد نمی کنند ، بنابراین نور خورشید به اندازه زمانی که گلها هنوز در زمین ریشه دارند مفید نیست.  هنگامی که گل ها را می برید ، نیازهای آنها تغییر می کند و درجه حرارت یک عامل بسیار بزرگتر می شود.  به عنوان مثال ، قرار دادن گلهای خود بر روی طاقچه ای با تابش مستقیم خورشید گرم است ، دسته گل خود را باید از منافذ
گرمایش دور کنید و از میوه ای که روی طاقچه یا میز نگه می دارید دور کنید - گازهای آزاد شده از میوه باعث می شود که بعضی از گلها زودتر پژمرده شوند.
       نویسنده :امیر مهدی زرندی هرگونه کپی براداری از این نوشته باذکر منبع: سایت گلفروشی اینترنتی موژان  و نام نویسنده بلامانع میباشد .